Klaus Nielsen på 29er?

Arh ikke helt, men jeg må indrømme at første gang jeg så Anthem X 29er "skreg" den bare efter at blive kørt. Men samtidig er jeg ret godt tilfreds med min "garage" bestående af Anthem X og XTC modellerne, og det ville nok være at stramme den, at komme og sige nu skulle jeg også BRUGE en komplet linie 29er modeller. Det fede er så at Giant rigtig gerne vil have nogle brugbare erfaringer på 29er modellerne, som de kan vidergive til forhandlerne, den tjans har jeg så fået. Så til diverse træninger og måske et par Dust-cup løb vil jeg køre 29er, simpelthen for at prøve det af, og for at kunne sammenligne fordele og ulemper ved de forskellige modeller. Federe job kan man vist ikke få! Jeg vil teste både Anthem X 29'er og XTC 29'er.  XTC 29ér

1 kommentar:

  1. Jeg kan da godt hjælpe med at teste, ved godt det er et stærkt ubehagligt job, men nogen skal jo gøre det:-)

    SvarSlet