Gripgrab ny sponsor

Ok, det er måske unfair at kalde Gripgrab for en "ny" sponsor, eftersom jeg har arbejdet lidt sammen med dem siden firmaets start for godt 10 år siden, det nye er at tingene er blevet gjort formelle med papir og underskift og det hele. Produkterne fra Gripgrab er af større betydning end som så, det minder dages snevejr mig om. Der findes kun ét skoovertræk der har kunne holde mine fødder varme under de lange landevejsture vinteren over, og det er Gripgrab. Uden varme tæer får jeg simpelthen ikke trænet det der skal til, så man kan vel nærmest sige at skoovertrækkene er fundamentet for min træning... Oven i det kommer der jo så huer og handsker, som er ren luksus, og findes i enhver afskygning. Min favortit på de iskolde dage er den trefingrede Nordic glove. Den bruger jeg på landevejen, og til og fra skoven. I skoven bruger jeg så Raptor glove, som næsten sidder som en sommerhandske.
Apropos sommerhandsker, der er min "alltime favourite"den ultra tynde og simple Racing Glove, som jeg bruger til alt, landevej, mtb, træning og løb.
Tjek gripgrabs fulde program på http://www.shop.gripgrab.dk/

Ingen kommentarer:

Send en kommentar