Nogle gange skinner solen også på regnvejrsdage, Ceramic Speed!

Morgenen startede som så mange gange før, morgenmad, og et hurtigt kig på dmi, hmm bygevejr, regn,slud og sne. Fedt nok. Vintertræningen har allerede sat sine spor på min skærm-racer, og til morgen sad krankboxen uhjælpelig fast. Nå ud og køre, den må trædes fri. Da jeg kom hjem var der selvfølgelig ikke meget box tilbage, og jeg var selv bare våd og træt efter dagen på cyklen.
Nu skulle det blive godt med den obligatoriske H5 proteinshake, en dobbelt espresso, og lidt internet-surfing.
BING, der er mail fra Ceramic Speed, ring lige. Jamen det gør jeg da. Hej, vi skal bruge en fyr der kan teste vores lejer under alle tænkelige forhold, og i rigtig lang tid.
Tjek, den tager jeg! Samtalen kom vidt omkring cyklingens facetter, og firmaet må siges at være super "nørdet" i deres niche af branchen, så jeg fik den helt lange forklaring på lejernes bearbejdning og funktion, sådan noget ELSKER jeg bare.
Cyklerne bliver nu udstyret fra ende til anden med Ceramic Speed keramiske lejer. Ingen er vist i tvivl om at det er luksuslejer der bare ruller til langt ind i helvede. Men mere cool er næsten at de er "vedligeholdelsesfri", så krankboxproblemerne er for mit vedkommende snart en sagablot. Nu sidder jeg så og drømmer om sommer og sol, en Anthem X med keramiske lejer overalt, det MÅ bare komme til at rulle suverænt. Lejerne kommer i stort set alle gængse størrelser, så der burde være mulighed for at få super-lejer i stort set alle hjul og krankboxe.
Link til ceramic speed

Ingen kommentarer:

Send en kommentar